рамазан айында оқылатын дұға тілектер - ауыз ашарда оқылатын дұға фото
페이지 정보
본문
рамазан айында оқылатын дұға тілектер - ауыз ашарда оқылатын дұға фото [Подробнее...]
About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features NFL Sunday Ticket Press Copyright. Ораза ұстағанда ауыз бекітерде және ауыз ашарда оқылатын. Мағынасы: «Уа, Алла! Мен осы рамазан айында Өзіңнің разылығың үшін имани әрі сауабынан үміт еткен түрде ораза тұтуға ниет еттім. Уа, Алла! Оразамды қабыл ал. Ауызашарда оқылатын дұға: اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَ بِكَ آمَنْتُ وَ عَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ وَ على رِزْقِكَ اَفْطَرْتُ ذَهَبَ الظَّمَأُ وَابْتَلَّتِ الْعُرُوقُ وَثَبَتَ الْأَجْرُ إِنْ. Сәресіде айтылатын дұға: Оқылуы: «Нәуәйту ән асумә саумә шәһри Рамаданә минәл фәжри иләл мағриби халисан лилләһи таъалә». Мағынасы: Ауызашарда оқылатын дұға. Аллаһуммә ләкә сумту уә бикә әәмәнту уә'аләйкә тәуәккәлту уә'ала ризқикә әфтарту уә саумәлғади мин шәһри Рамадана нәуәйту, фәғфирлии мәә қаддамту уә мә аххарту. РАМАЗАНДА ЕҢ ҚАЖЕТТІ ДҰҒАЛАР. Ал Рамазан айына қатысты айды көргенде, ауыз бекітерде, ауызашарда және Қадыр түнінде төмендегі дұғалар оқылады. Айды көргенде оқылатын дұға. Ауыз ашарда оқылатын дұға: اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَ بِكَ آمَنْتُ وَ عَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ وَ على رِزْقِكَ اَفْطَرْتُ وَ صَوْمَ الْغَدِ مِنْ شَهْرِرَمَضانَ نَوَيْتُ فاغْفِرْ لِي ما. Мағынасы: «Таңертеннен кешке дейін Алланың ризалығы үшін Рамазан айының оразасын ұстауға ниет еттім». Ауызашарда оқылатын дұға: اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَ بِكَ آمَنْتُ وَ عَلَيْكَ.
оқыту процесінің құрылымы [Читать далее...]
Бірлігін сақтау және оқыту процесінің маңызды заңдылықтарын жүзеге асыруға Сабақ құрылымы – бұл оқыту барысында пайда болатын сабақ элементтерінің. Оқыту үдерісінің құрылымы, негізгі кезеңдері Оқыту үдерісі тұтас жүйе. Оқыту үдерісінің тұтастығының принципі оның бірлігін көрсетеді. Жүйе тұрақты. Қойылатын негізгі талаптар мен заманауи сабақты жобалаудың құрылымы, Оқыту процесінің нақты заңдылықтары деп дидактикалық, 5. психологиялық, әлеуметтік және ұйымдастыру заңдылықтарын. Оқыту процесінің логикасы жəне игеру процесінің құрылымы. Page 62. 64. Оқыту процесінің логикасын жəне білімді игеру процесінің құрылымын. «нақты аңғарудан. Оқыту мұғалім мен оқушылардың белгіленген мақсатқа жетуге бағытталған, реттелген, бірлескен іс-әрекеті, оқушылардың танымдық іс-әрекетін арнайы. Оқыту процесінің әдіснамалық негізі. Оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ерекшеліктері оқудың қозғаушы күші туралы түсінік. Оқыту процесіндегі дамытушылық білімділік және тәрбиелік. Ол – оқытудың нәтижесі болатын білім, білік, дағды, тұлғалық қасиеттер жиынтығы. Оқыту процесінің мәні, оның ерекшеліктері мен қызметі. Оқыту процесі – білімді, зеренда зона отдыха зимой біліктілік пен дағдыны. Оқыту процесінің әдіснамалық негізі. Оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ерекшеліктері оқудың қозғаушы күші туралы түсінік. Оқыту процесіндегі дамытушылық білімділік және тәрбиелік. Ғылымының құрылымы мен мазмұны, негізгі кӛзқарастарды (аксиологиялық, мәдениетке сәйкестік, жүйелілік және т.б), педагогиканы оқыту технологиясын тұлғалық-бағдарлы. Контекстік оқыту болашақ кәсіби еңбектің пәндік және әлеуметтік мазмұны байланысқан және бұл арқылы студенттің оқу қызметін маманның кәсіби қызметіне аударудың шарттары қамтамасыз.
манат назарбаев фото
заман талабына сай мұғалім
жақын адамым скачать али ахметов
marine health продукция цена шымкент
анализ суммативного оценивания по английскому языку
бағдаршам скачать музыку
.
==============================================================
~~~~~ салт дәстүрім қазынам сынып сағаты ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글2024년 한국에서 가장 즐겨하는 카지노사이트와 바카라사이트 TOP 9 24.10.03
- 다음글It's The Mesothelioma And Asbestos Case Study You'll Never Forget 24.10.03
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.