게시판

мәтінмен жұмыс түрлері - мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері

페이지 정보

profile_image
작성자 Ouida Alber
댓글 0건 조회 8회 작성일 24-09-22 20:45

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәтінмен жұмыс түрлері - мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мәтінмен жұмыс дегеніміз – сабақта өтілетін әр түрлі жұмыстардың жиынтығынан құралады. Олар: дыбыстармен жұмыс; сөздіктермен жұмыс; сөздік қорларын жетілдіру; тіл дамыту; ережемен жұмыс. Бағдарламада қабатпен жұмыс істеу. 2. 2. 9. Мәтінмен жұмыс. 2. 2. 10. Мәтінмен жұмыс. 2. 2. 11. Corel Draw бағдарламасында бейнелерді импорттау және. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тәсілдерін қарастыру. Міндеттері: Мәтінге берілетін сипаттама мен анықтамалар арқылы мәтіннін не екенін көрсету Мәтіннің мазмұндық құрылымы мен түрлерін ашу Бастауыш сыныптарда мәтінмен жұмыс істеу әдісін көрсету Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығына байланысты жүргізілетін жұмыстарды анықтау Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығының өзіндік талдауы әдіс тәсілдерін қолдану. Міндеттері Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығына байланысты жүргізілетін жұмыстарды анықтау. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Мәтінді жылдам тере білуді үйренеді Түйінді идеялар Сабақтың түрі Практикалық сабақ Әдіс тәсілдері Жұптық жұмыс, жеке жұмыс Пәнаралық байланыс Қазақ. 22.42 Kb. #12022. 1 2. Байланысты: ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА МӘТІНДІ ОҚЫТУ ТҮРЛЕРІ Кез келген тақырыпты комикс тілінде сөйлетуге болады, Қазақ тілін. Аясында бастауыш сыныпта мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді тәсілдері саналы жұмыс істеу үшін сабақ жоспарлау барысында оқушының алдында мәтінмен. Орыс мектебінде оқытылатын қазақ тілі пәнінің түпкі мақсаты оқушыларға қазақ тілін меңгерту. Мәтінмен жұмыс істеу мынадай кезеңдерге бөлінеді: 1. мәтінді оқығанға дейінгі жұмыс; 2. мәтінмен жұмыс кезеңі 1. Мәтін алдындағы жаттығулар мен соған сәйкес жұмыс түрлері мынадай бағытта жүргізіледі: тілдік тұлға мен сөйлем үлгілерін мәтінде танып, айыра білу және әр түрлі құрылымдық материалды (сөзжасам элементтері, етістіктің жақ, шақ түрлері т.б.) меңгерту. ü сөздік жұмыстар. ü сөйлем кұру. 2. Келесі мәтінмен жұмыс кезеңі. Бұл кезеңде мәтіннің тілдік материалы мен құрылымы орындалады. Мәтін ішінен қажет мәліметті бөліп алу, айыра білуге машықтандыру жаттығуларын әр түрлі тәсілмен орындау. Оқушының мәтінді түсіну қабілетін әр түрлі әдіс тәсілдер қолдана отырып анықтауға болады. Мәтінмен жұмыстың келесі кезеңінде мәтіннің тілдік материалы мен құрылымына айрықша назар аударылады. Мұнда мәтін ішінен қажет мәліметті бөліп алу, айыра білуге машықтандыру, жаттығуларды әртүрлі тәсілдермен орындау тапсырылады. Мәтiнмен жұмыс iстеу кезiнде жұмыс iстеудiң алғашқы қадамы (түрi)­ оқушыларды мәтiндi дұрыс оқи бiлуге дағдыландыру керек. Ол үшiн төмендегiдей қағидаларға сүйену қажет: 1) қазақ тiлiне тән дыбыстардың айтылуы мен жазылуы; 2) мәнерлеп оқуы; 3) дауыстап оқуы; 4) сөйлемдi мазмұнына, айтылуына қарай дауыс ырғағымен оқуы; 5) кезекпен, араласып оқуы. Мәтін – тілді оқытудағы негізгі құрал. Ол оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу арқылы жүзеге асады. Мәтінмен жұмыс тіл үйренушінің сөздік қорын байыту мен еркін сөйлеуге үйрету немесе өз ойын ашық. Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері атты Коучинг жоспары, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері. Материал туралы қысқаша түсінік. Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу. Авторы: Оразимбетова Айнур Сагатовна.

жаңа экономикалық саясат мәні, жаңа экономикалық саясат жылдары жалғыз поэмасы тарихи тұлғалар, жәркен бөдешұлы жалғыз поэмасы мазмұны первая отрицательная сериал 2022, первая отрицательная 5 32 байтерек самал, байтерек село мемлекеттік тіл туралы заң, тіл туралы заң неше баптан тұрады жук англійською, золотой жук фильм скачать

мен сен үшін кіммін жауап - мен кіммін өлең [Читать далее...]

Тақырыбы: тармақтар кітабы 2 «Мен кіммін?», «Мен қандаймын?» Мақсаты: «Адамның» жоғары құндылық ретіндегі мәнін кеңейтіп түсіндіру. Жалпы құндылықтар арқылы адамның. Тақырыбы: «Мен кіммін?», «Мен қандаймын?» Мақсаты: «Адамның» жоғары құндылық ретіндегі мәнін кеңейтіп түсіндіру. Жалпы құндылықтар арқылы адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал ету. Міндеттері: Өзін тануға, өзінің қол жеткізген табыстарын саралауға, шығармашыл ойлауға бағыттау.Өзін-өзі бағалауға, өзін-өзі дамытуға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері. Тақырыбы: «Мен кіммін?», «Мен қандаймын?» Мақсаты: «Адамның» жоғары құндылық ретіндегі мәнін кеңейтіп түсіндіру. Жалпы құндылықтар арқылы адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал ету. Мен сені сүйемін Қазақстан Ұшқын Жамалбек & Әсет Есжан. Қазақша قازاقشا Qazaqsha. Ән (күй) қосу. Әншілер. Жанрлар. Әндер. Клиптер. БАСТЫ БЕТ. Ұшқын Жамалбек &. Cкачать: Мен кіммін?, Мен қандаймын? Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Деп өркөкіректене дандайсып жауап береді. одан "мен кіммін, ал сен кімсің?" деп сұрады. Нәпсі өзін жаратқан иесіне "мен менмін, сен сенсің. Сен біреусің ғой, сол сяқты менде біреумін.". Екі ғашық сендер болсаң, мен кіммін, Ей, Ромео-Джульетта?! ***. Мен кешірім өтінемін – Өзің жайлы ойым үшін өзгерген, Қаштым қаңқу сөздерден. Мен кіммін? Жолаушымын жолдағы, Сәтті сапар әр бір адам жолдады. Қырандайын көз салатын тауларға, Сол таулармен ұштасатын ойлары. Мен кіммін? Бір Алланың құлымын, жетім көрсең жебей жүр мақал мәтел Мұхаммедтің үмбетінің бірі. 13 нояб. г. Скачать: Эссе тақырыбы:" Мен кіммні". Мен кіммін?. Өзін- өзі тану пәні бойынша сынып сағыты Достық таусылмас қазына. 13.11. МЕН КІММІН? эссе. Махамбет ауданы. Ақтоғай орта мектебінің. «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімі. Адильшиева Лаззат Маратжанқызы. Мен адаммын. Хотите скачать песню Жайдар Жеңісхан Сен үшін кіммін и не разочароваться в качестве? Слушайте и убедитесь в чистом звучании, а потом скачивайте! Мен кіммін? Қайдан келдім? Қайда бара жатырмын? Бұл сұрақтар әрбір ақыл-есі бар адамды сұрақтар. Бұл сұрақтарға әркім көкейдегі сөздерін қосса?

ауылдастар 3 сезон 24 серия толық нұсқа, ауылдастар 2 смотреть онлайн карталар масштабына қарай қалай бөлінеді, карталар масштабына қарай нешеге бөлінеді бақ қызметінің қазіргі қоғамдағы орны, бақ эссе ажырасуда ер азаматтардың да құқығына қорғау керек, неке және отбасы кодексі қашан қабылданды
жк ривьера костанай
сөйлеу қабілеті бұзылған балалар презентация
тойдан қайтқан қазақтар композициялық талда
табиғатты аялау суреттер
заманауи бастауыш сынып мұғалімі эссе

.
==============================================================

~~~~~ тәлімгердің жас маманмен жұмысының есебі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.